Welcome to my kitchen world !

Bine ati venit in lumea mea culinara! Daca ati accesat acest blog eu nu pot decat sa ma bucur ca va pot impartasi din aventurile mele prin bucatarie asa ca va pun la dispozitie colectia mea de retete si astept cu nerabdare comentariile si sugestiile voastre.

Welcome to my page !

joi, 19 noiembrie 2009

Tocanita de ciuperci


Ingrediente:

- 1 morcov
- 1 bucatica de telina
- optional ardei
- ciupercute
- boia
- pasta de rosii (sau ketchup)
- ulei
- putina apa
- vegeta
- patrunjel
Telina si morcovul se dau prin razatoare si se inabusesc in ulei cu apa pana se inmoaie se adauga boiaua, apoi ciupercutele taiate julien si se fierb.
La sfarsit se adauga pasta de rosii si patrunjelul tocat.
Am servit cu garnitura de paste.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Yam , Yam ! Cand ne inviti ?