Welcome to my kitchen world !

Bine ati venit in lumea mea culinara! Daca ati accesat acest blog eu nu pot decat sa ma bucur ca va pot impartasi din aventurile mele prin bucatarie asa ca va pun la dispozitie colectia mea de retete si astept cu nerabdare comentariile si sugestiile voastre.

Welcome to my page !

vineri, 13 ianuarie 2012

Bagheta umpluta

Ingrediente: 
- 1 bagheta
 - 2 ardei kapia taiati marunt
- 150 gr sunca presata taiata marunt
-50 gr branza topita
- 30 gr cascaval ras
-150 gr branza de burduf
- putin patrunjel tocat
  Bagheta se taie in 3 bucati , se scoate miezul si se amesteca cu ingredientele de mai sus apoi se umplu bucatile de bagheta, se dau la frigider si se taie felii inainte de servire. 









2 comentarii:

Crina spunea...

Poate il conving pe barbate'miu sa'mi faca de 8 matie. :D

teolyn spunea...

Cam greu de convins barbatii sa stea la ''cratita'' ... dar iti doresc succes !!!